תגידו מזל טוב. אני CCIE!

.

10 תגובות to “תגידו מזל טוב. אני CCIE!”

  1. Roni Says:

    מזל טוב! מה עכשיו?

  2. אבישי Says:

    יש לך תואר ראשון? ספר לנו על עצמיך קצת בן כמה אתה?

  3. אבישי Says:

    ד'א מזל טוב!!!!!

  4. jessie Says:

    מזל טוב 🙂

  5. שי Says:

    מזל טוב!
    תוכל להגיד לי בבקשה למה דווקא בחרת ב SP ולא ב RS? אני בדיוק בשלבי הבחירה.
    תוכל לרשום בבקשה את החומר שממנו למדת (ספרים סרטים וכו) כמו שרשמת לי כשעברת את הCCIP

    תודה

    • mymodemsux2 Says:

      אני עובד בספקית אינטרנט כך שאת רב הטכנולוגיות של SP אני מכיר כבר. ללמוד R&S מבחינתי, היה קשה יותר – יותר טכנולוגיות לא מוכרות והזויות.
      לגבי חומר, החומר שמופיע ב-CCIP הוא חומר הבחינה של CCIE. למדתי ל-V2 באמצעות הספרים של IPexpert ול-V3 למדתי באמצעות INE.

  6. nati Says:

    מזל טוב ענק !!!

    התחלתי עכשיו ללמוד לבד ל-CCNA, כך ש-CCIE נראה לי פיסגה רחוקה מאוד…

    • mymodemsux2 Says:

      זה הרבה יותר טבעי (לפחות היה בשבילי). CCNA, וזה מכין ל-CCIP, וזה כבר מכין ל-CCIE… אז למה לא?

להשאיר תגובה

