להקשיב לעובדים

לפני כ-5 שנים פירסמתי פה את שבעת החטאים של היועץ האירגוני. בין היתר, תיארתי מצבים שבהם ההנהלה מעדיפה לשכור יועץ ארגוני כדי שיראיין את העובדים – במקום שההנהלה תפנה לעובדים ישירות ותגלה הזדמנויות לייעול. הנה כתבה שמדבר על זה בדיוק

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: