שירים שהצלחתי לשחזר

הדיסק הקשיח שלי מת. רוב אוסף השירים שלי נמחק. מדובר בעותק mp3 של רוב הדיסקים שיש ברשותי – כמה עשרות של גיגות. בין היתר, יש שם לא מעט עותקים של דיסקים שאבדו או נשרטו.

מה עושים? הולכים לגיבוי! מסתבר שגם הגיבוי לא טוב. חלק מכובד מהגיבוי היה צרוב על CDים של חברת traxdata. כל המידע שהיה מגובה על הCDים הללו הלך לאיבוד כיוון שהמידע לא קריא. אז מה בכ"ז עושים? בעיה. יש לי כמה אלבומים שלא מייצרים אותם יותר (אין ביקוש)  ואין לי את הCD המקורי.

למזלי מצאתי שני שירים על נגן ה-MP3 שלי. אז הנה. לטובת הדורות הבאים, העלתי ל-youtube

soulcracker – i cant stand it
מתוך הסדרה bands on the run. כוכב נולד של להקות אלטרנטיביות מבית VH1. התקופה: סוף שנות ה-90

גיורא קנת – על החיים ועל המוות
מפיק מוסיקלי שהוציא דיסק. הדיסק נגנז והייצור של האלבום פשוט הופסק.

2 תגובות to “שירים שהצלחתי לשחזר”

  1. deu Says:

    אאוצ'. לא נעים.
    מצטער לשמוע.
    להזכירך, כשלי מתו מספר הארדיסקים ברצף, מישהו (ואני לא אנקוב בשמות), גיחגך עלי (טעות מכוונת).

    עדיין, משתתף בצערך.

    איך מת הבן זונה?

    • mymodemsux2 Says:

      המחשב נהיה איטייייייי
      אח"כ הופיעו שגיאות cyclic redundancy check.
      אח"כ SMART התחיל לצעוק שכואב לו.

כתיבת תגובה

