אני מקווה שלא בשלשות

לא מזמן קיבלתי מכתב מ"מניב" – חברת המים של ראשל"צ, שעפ"י החוק, אני צריך לדווח להם כמה אנשים גרים בבית, כדי שיוכלו לבדוק אם יש לי חריגה של מים. זה פשוט הרתיח אותי, שהממשלה שלנו, זו שדאגה להביא קרחון מתורכיה, ולבנות עשרות מפעלי התפלה, דורשת שאני אדווח לחברה מסחרית, פרטית, כמה אנשים גרים בבית שלי.

המכסה לאדם היא 10 קו"ב. אם אני לא מדווח, הם יוצאים מתוך נקודת הנחה שיש רק דייר אחד. כיוון שאני לא נפגע מהחוק הזה, אני החלטתי לזרוק באלגנטיות את ההודעה הממשלתית הזו.

השבוע הגיע הארנונה. 38 קו"ב מים לאדם אחד (צריך להיות 10).

לפני חודש החלה נזילה מהניאגרה. לאור הנזילה בחשבון העו"ש דחיתי את התיקון וזה חזר אלי כמו בומרנג.

ביום שלישי הזמנתי אינסטלטור. הוא פירק את הניאגרה הישנה ושם חדשה. הוא ניסה לחבר את הניאגרה לצינור הישן, אבל הוא לא התאים. אז הוא ניסה לפרק את הצינור והוא לא הצליח (בית בן 60 שנה), אז הוא ניסר את הצינור. הוא חיבר את הניאגרה וזו דלפה. אז הוא שם מתאם – וזה דלף. אז הוא החליף את הצינור שמחובר לקיר. מדובר בתהליך מסוכן, לאור הצנרת החלודה שיש לי בבית. הצינור פשוט יכול להתפורר לו בידיים ואז אני אאלץ לשבור גם קירות.

הוא החליף במאמץ רב את הצינור. לצינור שלום.

למחרת בבוקר, היתה נזילה מהצינור (שהוחלף) והניאגרה נזלה מעט.

ביקור שני – מהדקים את הצינור ומחליפים את המנגנון של הניאגרה החדשה.

מינוס 700 ש"ח פלוס מע"מ, מינוס חשבונית, "אני הבעלבית" (יש תעריף שונה אם אתה משכיר את הדירה).

יום שישי. יושבים ומסיימים לראות סרט ואז הפסקת חשמל. אצל השכנה יש חשמל. הולך לארון חשמל וכל הפקקים למעלה. מוריד את המכסה ומגלה שהמפסק הראשי וממסר הפחת  מפוחמים (יש!!!).  אני מחליט שעשיתי מספיק נזק והולך לישון. בלי חשמל.

למחרת אני מוותר על האימון שתכננתי ומזמין חשמלאי. להחליף את המפוחמים: 700 ש"ח (ביקור + חלקים), כדי להחליף את שאר המפסקים אני אשלם 500 ש"ח (6 ב-500 – "זול!").

מינוס 1200 ש"ח, כולל מע"מ, מינוס חשבונית, "אני הבעלבית!"

נוסיף לזה 3 חתונות,  פלוס בריתה אחת, מינוס 1050 ש"ח, ואני נאלץ לדחות את ביטול ה-yes (מינוס 400 ש"ח קנס, מינוס 800 ש"ח של שני ממירים).

אני מקווה שהחודש צרות לא יבואו בשלשות. רק בלשלשות…

להשאיר תגובה

