דוח מהירות

אחרי 10 שנים על הכביש, זה קרה בפעם השנייה: דו"ח על מהירות. שתי שניות מהעבודה, בכביש מהיר, בפ"ת, עוצר אותי שוטר. זה הלך פחות או יותר ככה:

שוטר:

שלום! נתפסת על מהירות מופרזת. אתה יודע כמה מותר לנסוע פה? מה המהירות המותרת?

אני: (הרי אין פה תשובה חכמה. מה זה משנה מה אני אגיד?)

אני לא יודע כמה מותר פה…

שוטר (מצביע על שלט של 50 שמתחתיו אני חונה)

מותר פה 50, נתפסת על 81, מורידים 5 קמ"ש, ואתה מקבל קנס של 750 ש"ח ו-8 נקודות. רישיונות בבקשה…

אני נותן רישיונות. שוטר:

מאיפה הגעת?

אני:

מראשון לציון

השוטר שואל עוד שאלות כלליות ולאחר מכן הולך למלא את הדו"ח בניידת. לאחר מספר דקות הוא חוזר עם הדוח. אני מעיין בדו"ח וקורא את השדה שבו השוטר ממלא את תגובת הנהג:

תגובת הנהג: אני לא יודע כמה מותר פה, אני מראשון לציון

אני משער שראשון זה ליד סקנדינביה, באיזור זמן אחר, איפה שחוקי התנועה שונים. לך תבין….

Naval Police Coxswains

5 תגובות to “דוח מהירות”

  1. חבצואל היבוסי Says:

    מדהים, נפלת על שוטר שיודע לכתוב.

  2. noctis Says:

    בקטנה.
    אם הראשון היה 250, סה"כ 1000, יוצא לך 100 לשנה, או שלושים אגורות ליום.
    לדעתי לי היה את העונג המפוקפק לשלם יותר …. 🙂
    צ'לח כמה צ'ורות לעדכן

  3. mymodemsux2 Says:

    הראשון היה 850 ש"ח. הבעסה הוא החשש מנהיגה מונעת. זה נשמע כמו סיוט.

  4. noctis Says:

    850 ?
    למה ? דרסת זקנה שהייתה האמא של השוטר ???.

    ואחרי כמה שנים,מוחקים לך את הנקודות, אז מה הבעיה ? 🙂

  5. mymodemsux2 Says:

    כמו שהשיר אומר:
    i fought the law but the law won

להשאיר תגובה

