טיפ לחיים: חולדות, שוקולד ופתחי ביוב

לפני שלוש שנים שמתי לב שבאחד הארונות החלו להופיע רימות. כשפתחתי לנקות, גיליתי שמשהו כירסם לי את הדופן של רסק העגבניות ורימות גדלו שם.

איכס אחד גדול. ניקיתי.

ואז בלילה אחד, בעודי יושב מול המחשב, גיליתי תנועה מולי. הסתכלתי ובהלם ראיתי חולדה מתבוננת בי.

אני מסתכל עליה, היא מתבוננת בי, אני מסתכל עליה…

לפתע, החולדה החלה לרוץ! לכיווני!

כ"כ נבהלתי, שאני לא יודע מי קפץ יותר גבוה: אני או החולדה. בכל מקרה, קניתי מלכודת, תפשתי את המניאק ושיחררתי אותו בשדה ליד העבודה.

אתמול, באתי לרוקן את פח האשפה ושוב פעם קפצה עלי חולדה. מה נהיה?

כאן גיליתי עובדה מעניינת ראשונה: חולדות חותכות בפיהם את שקיות האשפה כדי להגיע לתוכן השקית. נו שויין…

למזלי החולדה המבוהלת רצה למרפסת של המכונת כביסה. סגרתי את הדלת, ניקיתי, ושמתי מלכודת.

במלכודת העכברים שמתי מין שוקולד מגעיל ששכב לי במקרר וסגרתי את הדלת. לאחר יומיים המלכודת ריקה! רק השוקולד תלוי לו… לאחר סריקה מעמיקה במרפסת, שמתי לב שהחולדה נעלמה. מוזר… הרעיון היחידי שעלה לי בראש הוא שהחולדה יצאה דרך פתח הביוב של מכונת הכביסה. אטמתי את צינור הביוב עם איזולירבנד חבלה והלכתי לישון.

rat1

הבוקר, החלטתי לסיים את הפרשה. אני אצוד את הנבלה ויהי מה! לא אכנע לטרור! אני אשנה את המציאות במרפסת שלי!

מסתכלים במלכודת – המלכודת ריקה! רק השוקולד תלוי לו שם תמים ואומלל! מחפשים, מחפשים – ואין! מסתכלים על צינור הביוב של מכונת הכביסה – הפתעה!

כל האיזולירבנד אכול! שוקולד לא טוב, אבל איזולירבנד נחשב מעדן?

חתכתי פיסת פלסטיק קשיחה מעטיפה ישנה של דיסק, כיסיתי, הדבקתי, עוד שכבת פלסטיק, עוד מסקינג-טייפ, כיסוי של איזולירבנד חבלה ו… סיימתי.

נראה את המניאק עובד את המכשול הזה!

אז מה היה לנו?

טיפ ראשון לחיים: חולדות יעדיפו לאכול איזולירבנד חבלה וגם שקית זבל, אבל יש להם בעיה עם שוקולד.

טיפ שני לחיים: למען השם, איטמו את פתח הביוב של מכונת הכביסה!

5 תגובות to “טיפ לחיים: חולדות, שוקולד ופתחי ביוב”

  1. רוני Says:

    וולקום טו דה קלאב 🙂 חכה חכה מה יהיה לך בקיץ!!! ]:-)

  2. mymodemsux2 Says:

    העכבר הראשון היה לפני שלוש שנים. אני מקווה שהמכרסמים יתחשבו בי, וכמו משרד הקישור, יפגינו נוכחות רק אחת לשלוש שנים (בתקווה ליותר)

  3. חבצואל היבוסי Says:

    הרגת אותי, אני בוכה פה רק מלתאר אותך והחולדה קופצים יחד!!!

  4. mymodemsux2 Says:

    זה היה מביך ומצחיק כאחד.

  5. noctis Says:

    חחחח
    טוב לראות שחזרת בכוחות מחודשים לאחר הפסקה ארוכה.
    לרגע חשבתי תוך כדי קריאה שאחרי שגילית את העדפותיה הקולינריות של חולדתך, שחתכת את הדיסק והדבקת עם מסקינטייפ , כדי לשים במלכודת במקום השוקולד.
    זה היה אמור לעבוד יופי
    🙂

להשאיר תגובה

