בישולים

בסופ"ש שעבר החלטתי להכין לעצמי אוכל ממספר מתכונים שנתקלתי בהם לאחורנה.

ראשית, התחלתי בהכנה של "צ'ילי מזויף עם לחמניות תירס". אחרי שגיליתי שהגמבה ברשותי רקובה מבפנים, קפצתי לטיב טעם וקניתי שתיים חדשות. אז אח שלי קפץ לבקר ומכיוון שהוא רגיש לגמבה, המאמץ היה לחינם. בישלנו בלי גמבה (אבל עם שעועית מרוטב עגבניות) ויצא די טעים:

1. מומלץ להכין את הלחמניות בצד. נורא רצינו לנגב איתם את הצ'ילי אבל כיוון שהם מבושלות עם הצ'ילי – לא בא להחזיק אותם ולהתלכלך.

2. לחמניות התירס לא משהו. גם לאחר שהתחשבנו בתגובות של המתכון. אני ממלית במקביל לבדוק מתכון נפרד ללחמניות

לאחר מכן הכנתי עוגת בננה בחושה. התוצאה הכללית יצאה זוועה!

1. כיוון שהבננות היו כמעט בשלות, הם יצאו בטעם מזעזע! כל מה שנגע בהם היה מגעיל!  ממליץ לשקול את המתכון מחדש רק עם בננות בשלות ומתוקות במיוחד.

2. העוגה עצמה, שלא נגעה בבננות יצאה מ-ד-ה-י-ם. ממליץ להתעלם מרכיבי הבננה ולהכין עוגה בחושה פשוטה (וקצת לימונית) מהמתכון הבנני הזה

השבוע אני אוכל ממחסני החירום שלי. מנת הקרב שלי, במקרה של חוסר במצרכים או עצלנות יתר הוא "תבשיל כפרי של טבעול". תמיד שוכבת לי שקית בדופן האחורי של המקפיא. בגדול זה הום-פרייז עם סויה. טיגון מהיר, רוטב צ'ילי מתוק, ואי אפשר לפספס. מנה מהירה ופשוטה.

אולי אם תנוח עליי המוזה אני אכין את זה או את זה

3 תגובות to “בישולים”

  1. חבצואל היבוסי Says:

    כל הכבוד על היוזמה.
    אני עדיין מתעצל להכין כל דבר מושקע יותר מפסטה.
    האישה לעומת זאת הכינה משהו חביב לאחרונה שכולל קוביות תפו"א+רצועות בצל+טונה (מקופסא עם שמן) והכל בתנור על 200 מעלות (עם השמן של הטונה)- יצא נחמד לאללה.

    אם אתה רוצה מתכונים על אמת- אתה מוזמן לנסות את הבלוג הבא (אזהרה- הבלוג גם נראה ממש טעים):
    http://www.bazekalim.com/

  2. mymodemsux2 Says:

    בצק אלים הוא בלוג מעולה…

  3. קורסים Says:

    אני מסכים, אתר בצק אלים נראה ממש טוב, הן מבחינת התוכן והן מבחינת העיצוב.
    זה מדהים לומר עד כמה חשוב זה תמונות ובכלל עיצוב כשעוסקים בדברי מאכל…
    זה פשוט מעורר תיאבון כל פעם מחדש!

כתיבת תגובה

