זוועה בטעם נענע

למי שלא שם לב, נענע החליפו עיצוב. האתר נראה מזעזע ונראה כאילו החליטו ליישם את כל הטעויות האפשריות.

אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל…

הדבר הבולט ביותר הוא עומס.

לאחר מכן מגלים שהשימושיות של האתר גרועה ביותר.

ואז מגלים שהחליטו להתעלם מהמותגים של האתר: אין עלי נענע (או צבע ירוק שולט), וגם לא 10 אדום. אלא צבע אפור.

האתר כהה, שזה בדיוק ההפך מההמלצות לבוני אתרים מתחילים (צבע בהיר, נעים).

אוי, אוי, מאיפה להתחיל…. אפשר לכתוב על הזוועה הזו ספרים!

2 תגובות to “זוועה בטעם נענע”

  1. Idan Bchor Says:

    רגע אחרי שהעליתי פוסט בעניין, אני שמח לגלות שאני לא היחיד שהעיצוב המחודש של נענע מצליח להקפיץ לו את הפיוזים… כנראה שמישהו חושב שאפור-עכבר הוא צבע המחר…
    הגיגים נוספים באותו עניין:
    http://idanbchor.wordpress.com/2008/07/19/%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%aa%d7%a8-%d7%a0%d7%a2%d7%a0%d7%a2/

  2. חבצואל היבוסי Says:

    אכן זוועתון.
    איטי, עמוס, לא אינטואיטיבי, תפריט עליון מעצבן במיוחד.
    כנראה שהעובדה שאני קורא את הרוב גם ככה דרך רסס אפשרה לי להמשיך ולא לשם לב לשינוי 🙂

להשאיר תגובה

