נמאס לכם מתפריט קולי?

התקשרתם לשרות לקוחות וקיבלתם תפריט קולי? ישנם עסקים שמפעילים שירות שמזהה את מידת העצבנות של הלקוח ע"פ הקול והמילים שהוא אומר. מקרה זה, ניתנת לשיחה עדיפות בתור. ככה לפחות זה פועל בחו"ל 🙂

מישהו גילה שאם הוא מגיע לתפריט קולי, השיטה הטובה ביותר להגיע לנציג אנושי היא… להתחיל לקלל בטירוף!

וזאת הכתבה המקורית

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: