מזל טוב! חזרתי לנגן!

הפסקתי לנגן על תופים כשהתגייסתי – ואיך שהתגעגעתי.

לאחרונה יצא לי לנגן בחזרה של חברים מהעבודה ואז נפלה הההחלטה לחזור ולנגן. מיד הלכתי לחנות לכלי נגינה ובדקתי משתיקים לתופים. מדובר בספוגים ששמים על התופים וזה מוריד את הווליום שלהם פלאים. הבעסה היא שזה קצת מקלקל – לא נורא! זה לא עוצר אותי.

אחרי שראיתי שמדובר בפרויקט אפשרי (מבחינת התעללות בשכנים), הלכתי לקנות מצילות. החלק היקר בסיפור. מצילות הם עניין של טעם, וכדי לבחור את המצילות שמתאימות לך (מבחינת צליל), לא צריך לטייל בכל הארץ ולחפש אצל היבואנים השונים. להפתעתי הרבה, האינטרנט (שוב) מוכיח את עוצמתו. יצרני המצילות הרימו אתרים ששם ניתן לשמוע ולבחור דגמים. פשוט מדהים. הנה דוגמאות: zildjian וגם Paiste. אז הלכתי וקניתי… ולמען האמת… קצת התפרעתי. לא נורא! זה לא עוצר אותי!

פתחתי יד2 וחיפשתי סט תופים מדגם pearl export. מדובר בסט מעולה למתחילים: נשמע טוב ולא יקר.

מצאתי סט ששייך למורה לנגינה. בחור צעיר שיחד עם מוזיקאים אחרים השתלט על בניין משרדים באיזור המסגר בת"א. הבניין הפך ממבנה משרדים לבניין דירות/חדרי חזרות. פשוט מגניב. נכנסים ושומעים אנשים מנגנים מכל עבר. סגרנו מחיר עם הבחור וסגרנו שאני בא לקחת עוד כמה ימים כיוון שהייתה לו הופעה. ברגע האחרון הוא קיבל רגליים קרות וביטל. בעסה! זה לא יעצור אותי. חזרתי ליד2 ומצאתי עוד שני סטים. הסט הראשון היה זול אך כשהגעתי למקום מצאתי את עצמי במחסן Trade-in של רשת חנויות לכלי נגינה. ישב שם סט אומלל חלוד וחסר (לא היו כל החלקים) שהורכב מכמה מערכות תופים שונות. סירבתי בנימוס והלכתי למודעה השניה: חייל משוחרר שהחליט למכור את התופים ולקנות אופנוע. כיוון שקולגה שלי איבד לאחרונה את קצה האצבע בתאונת אופנוע, איבד חבר, וחבר נוסף שלו איבד כף רגל – הכל בזמן קצר, החלטתי שהמצפון שלי לא שלם וניסיתי לשכנע אותו לעשות משהו אחר עם הכסף.

לא נראה לי שהוא השתכנע. נתתי לו את הסטפה, עשיתי הובלה ועכשיו התופים יושבים מאחורי. אחרי 4 שעות של נגינה הגעתי לכמה מסקנות:

1. כל כך חלווווווווד!!!
2. אף שכן לא התלונן! כמו שאומרים בבייסבול – SAFE!

happy happy, joy joy!

להשאיר תגובה

