סוף השבוע כבר כאן

Big-IP הוא ציוד משוכלל, שמיוצר ע"י חברה בשם f5. הציוד יודע לעשות חלוקת עומסים עבור אתרי אינטרנט ועוד…

כדי שמקום העבודה שלי יקבל partnership עם f5 עליו להעסיק X כמות של עובדים שעברו הסמכה מטעם f5. המעסיק מקבל הנחה, העובד מקבל שורה בקורות חיים והיצרן מקבל שליחים עם גישה ללקוחות אשר מעבירים עבורו את הבשורה. ככה עובד תחום ה-IT.

אולם הפוסט הזה לא נועד כדי להלל את f5 או כדי להסביר איך עניין ההסמכות עובד. פשוט שלחו אותי מהעבודה לעשות את המבחן הראשון והבסיסי מבין השניים.

השבוע קראתי את הספרות ואתמול ישבתי עם חבר טוב על החומר. אותו חבר שלף שאלות מהמבחן – שאלות שהוא הוריד מהאינטרנט. זה לא נדיר למצוא שאלות באינטרנט. וישנם חברות שמתפרסמות ממכירת מאגרי שאלות מתוך מבחני הסמכה מקצועיים (test-king, pass4sure וכו'). בד"כ 50% מהשאלות שניתן לרכוש מהאתרים הללו מופיעות גם במבחן האמיתי. החלק הנדיר בסיפור הוא שאותם שאלות בדיוק הופיעו במבחן.

למרבה הפלא (?) עבדכם הנאמן הוציא 100 עגול ויפה. פשש… מעניין למה?

עכשיו צריך לעשות את ההסמכה המתקדמת של ה-Big-ip. מישהו מוכן לנחש מה יקרה? 🙂 אולי אני בכלל לא אקרא את הספר ואלמד ישר את השאלות…

ברוח זו אני אשאיר אותכם עם מתכון ביסקוטי מעולה שאני הולך להכין ואאחל לכם סופ"ש שקט – ללא רקטות גראד. צ'או!

להשאיר תגובה

