חזרתי ו… פרצו לי לדירה

אתמול חזרתי מהולנד. התארגנתי, הלכתי לישון והיום כבר חזרתי לעבודה.

כשבאתי היום הביתה מהעבודה, גיליתי שפרצו לי לדירה. השרשרת היתה נעולה ויכולתי לפתוח את הדלת רק עד החריץ. אחרי ששברתי את השרשרת, נכנסתי הביתה. החארות שברו את המנעול של חלון ההזזה במרפסת. כנראה שכדי שלא יופתעו מהדלת הראשית, הם סגרו מיד את השרשרת של הדלת.

כמו שאומרים: "מרבה נכסים – מרבה דאגה"? אז רק ההפך. אני רגוע. אין לי שום דבר יקר ערך מלבד אוסף סרטים מרשים ב- DVD. חבל שאין דרך להודיע לפורצים שאין מה לחפש. הייתי שם שלט ליד הדלת: "כאן גר סטודנט עני. נא לא לפרוץ". או שאולי מודעה בעיתון ("הפורץ"?) אולי זה היה עובד.  

אחרי 3 פריצות לדירות אני כבר יודע שאין מה לדאוג: צריך לסדר את הבית ולעבור הלאה. חבל שזה עולה כל פעם בהחלפה של מנעולים – אין לי כסף, אמרתי כבר?

בכל אופן, כשיהיה לי זמן אני מבטיח לספר על חוויות מהולנד.

3 תגובות to “חזרתי ו… פרצו לי לדירה”

  1. רוני Says:

    רציני? בשכונה שלנו?
    מזל שלא לקחו לך את המחשב… נראה לי שבמקרה הזה היית מתבעס באמת.

  2. חבצואל היבוסי Says:

    ברוך שובך.
    באמת לא הבנתי מה קרה לך, אני רגיל לעידכון יומי עם הקפה של הבוקר בעבודה.

    בעסה עם הפריצה- לנו פרצו פעם וזללו לי את הקבאנוס (היה ממש רעב הנרקומן) זה שבר אותי לחלוטין.

  3. mymodemsux2 Says:

    גניבה של המחשב הייתה נחשבת אבידה כבדה. הקטע המוזר הוא שהייתה מצלמה על השולחן של המחשב ולא לקחו אותה… נו שויין….

להשאיר תגובה

