מילואים 3

אתמול בערב מצאתי עוד מעטפה ירוקה. כשפתחתי אותה הופתעתי לגלות שקראו לי למילואים בדיוק בתאריך שבו אני טס להולנד.

גרררררררררררררר…..

משרד הקישור לא עונה מהבוקר. לפעמים יש תפוס אבל נראה לי שפשוט מסכן אחר, בדיוק כמוני, מנסה להתקשר לשם. נראה לי שעל ידי זה שאני מתקשר למשרד (והוא מקבל תפוס), אני מפיח במסכן תקווה שמישהו באמת יושב שם.

בכל אופן, דיברתי עם המ"פ והוא אמר שאני צריך לפנות לה', קצינת הקישור שלי, עם כרטיסי הטיסה ואז הוא משחרר אותי. היות והחברה שבה אני עובד נוטה לרכוש כרטיסים סמוך לזמן הטיסה, אני מקווה שה' לא תעשה בעיות שהרי לפי הנהלים רק אם כרטיסי הטיסה נרכשו 4 ימים לפני מועד קבלת הצו, אני זכאי לשחרור. נראה מה יהיה. אני מקווה שטפסים אחרים מהעבודה ישכנעו אותם לשחרר אותי.

להשאיר תגובה

